Saturday, April 9, 2011

dunia ini kalau kita bukan siapa- siapa...



Dunia ini, kalau kita bukan siapa- siapa, kita akan ditindas, kita tidak akan dihiraukan dan yang paling teruk, kita akan dibuang jauh- jauh. siapalah kita kalau nak bergandingan dengan artis- artis gilaan ramai. artis yang dulunya mat hantar surat sekarang dipuja ramai pun belum tentu kita dapat duduk sama taraf dengannya.





Baru- baru ini nikki is reporting sengaja menggedik dan menggatal nak jadi penonton dalam studio untuk maharaja lawak episod ke-2. untuk yang belum mengetahui maharaja lawak tu apa, ianya adalah gabungan raja- raja lawak yang terbaik bertanding untuk merebut gelaran 'maharaja lawak'. Tanpa perancangan yang cukup, saya dan azuwan ahmad pun pergilah ke finas untuk menjadi penonton dalam studio. itulah sebabnya, kalau kita ni bukan orang penting, bukan kawan artis, jangan haraplah dapat masuk ke studio dengan mudah.

artis- artis pun mahal aje senyumannya atau mungkin saya sendiri yang jalan tak pandang orang.

kami pulang dengan muka yang sangat kecewa kerana 'dihalau'. alasannya, tempat tak cukup. cakap ajela tempat dah penuh untuk orang- orang penting sahaja. kami hanya nak support performers. not more than that. tapi gayanya macam kami ni nak pergi minta sedekah. apa- apa pun, congrats untuk performers yang berjaya buat orang ramai gelak=)..



azuwan ahmad kecewa tak dapat masuk studio=P


By: Nik Husna Nik Ali


4 comments:

  1. dunia artis fake gila.menyampah u olsss.cam bagus je tak bagi masuk tgk maharaja lawak.

    ReplyDelete
  2. betol ana...kita hanya nak datang tgk je..bukan nak datang meminta- minta...itulah bila kita ni bukan siapa2=D

    ReplyDelete
  3. cis! gambar wan telah dipergunakan demi memenuhi kerakusan dan kepuasan dalam menulis blog!kah kah kah...see u in court!

    ReplyDelete
  4. cannot2..u gave me permission..hahaha...=D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...